CUPRINS

 

INTRODUCERE   4

CAPITOLUL I 9

OFERTA   DE  TURISM: CONTINUT,      CARACTERISTICI,  TIPOLOGIE   9

1.1. Oferta turistică, cererea turistică, produsul turistic  10

1.1.1.  Conceptul de ofertă  turistică  10

1.1.2.   Conceptul de cerere turistică  12

1.1.3. Conceptul de produs turistic  15

1.2. Factori determinanţi ai ofertei de turism   26

1.3. Conţinutul ofertei de turism şi particularităţile sale  29

1.4. Piaţa turistică  31

CAPITOLUL II 39

SERVICIILE DE TURISM: CONŢINUT, CARACTERISTICI, TIPOLOGIE   39

2.1. Serviciile – definire, caracteristici, tipologie  40

2.1.1. Caracteristicile serviciilor 40

2.1.2. Tipuri de servicii 42

2.2. Serviciile turistice – conţinut, tipologie, caracteristici 43

2.3. Tipologia serviciilor turistice  46

2.4. Căi de creştere a eficienţei economice a ofertei de servicii 48

2.5. Indicatori de evaluare a ofertei  de servicii turistice  49

2.5.1. Indicatori generali 49

2.4.2 Indicatori de cuantificare  a eficienţei activitaţii de cazare  52

2.2.3 Indicatorii ai eficienţei activitaţii de alimentaţie publică  55

CAPITOLUL III 56

OFERTA DE TURISM  A  HOTELULUI  „TROTUSUL”,  S. C. „TROTUŞUL” S.A. ONEŞTI 56

3.1. Prezentarea societăţii, profilul de activitate  57

3.1.1. Prezentarea  Complexului Trotuş  58

3.1.2. Structura organizatorică a Complexului Trotuş  60

3.2. Oferta de servicii turistice a  HOTELULUI TROTUŞ  60

3.2.2. Oferta turistică a oraşului ONEŞTI 60

3.2.3. Trasee turistice  61

3.2.4. Prezentarea unităţilor hoteliere din zonă  62

3.2.5. Serviciile turistice oferite de  Hotelul „Trotuş”  62

3.4. Piaţa turistică a Hotelului „Trotuş”  66

3.5. Activitatea de turism a Hotelului TROTUŞ ONEŞTI în anul 2001  68

CAPITOLUL IV   71

ANALIZA UTILIZĂRII OFERTEI DE SERVICII TURISTICE LA  HOTELUL „TROTUŞ”  71

4.1. Analiza utilizării ofertei de servicii de cazare  71

4.2. Analiza principalilor indicatori economici utilizaţi în alimentaţia publică : 75

4.3. Analiza principalelor rezultate economice ale Hotelului Trotuş în anul 2001  77

4.4. Pragul de rentabilitate  81

CONCLUZII ŞI SUGESTII 83

ANEXE   89

BIBLIOGRAFIE   94