Proiectul conţine  9 formuri legate unul de celălalt: 

-         frmParola este formul care apare la pornirea programului. Este format dintr-o etichetă, o casetă text şi două butoane de comandă. În caseta text se va introduce parola. Dacă se introduce o parolă greşită va apare un mesaj de eroare care va anunţa acest lucru. Dacă se introduce parola corectă la apăsarea butonului Ok se va deschide următorul form.

-         frmSplash este un form  care  oferă informaţii despre firmă, autorii proiectului şi alte informaţii. Are un control imagine în care apar două imagini la un anumit interval de timp. La executarea unui click de mouse pe suprafaţa formului se deschide următorul form;

-         MDIfrmMeniu este formul principal al proiectului de aici putând fi deschise toate formurile care apar în proiect. Meniul este împărţit în cinci părţi. Din prima parte se pot deschide, salva sau imprima anumite date. Tot de aici se poate închide proiectul. A doua parte conţine toate tabelele din baza de date. De aici se poate deschide fiecare tabel. A treia parte a meniului conţine operaţiile care se pot efectua asupra datelor  din tabele. În acest proiect este o singură operaţie cea de introducere a unei noi facturi. A patra parte a meniului cuprinde rapoartele existente. Acestea pot fi afişate pe ecran sau scoase  la imprimantă în funcţie de dorinţa utilizatorului. A cincea parte cuprinde un meniu din  care se poate solicita ajutor în cazul unor neclarităţi sau probleme.

-         FrmProduse este un form care cuprinde toate produsele existente în baza de date. De asemenea, din acest form se pot face mai multe operaţiuni asupra bazelor de date, respectiv navigare prin baza de date, adăugare de produs nou, modificarea datelor despre produsele existente şi ştergerea unui produs din baza de date. Formul conţine şi un buton de căutare la apăsarea căruia apare o căsuţă de dialog în care se va introduce   numele produsului căutat. Operaţia de adăugare este compusă din  două părţi: în prima parte sunt introduse datele despre produse, iar cea de-a doua parte le introduce efectiv în baza de date. La apăsarea butonului revenire se revine în meniul anterior.

-         FrmReprezentanţi este un form care conţine date despre toţi reprezentanţii firmei. Şi în acest form se pot efectua diferite operaţii asupra datelor despre reprezentanţi, respectiv navigarea prin baza de date, adăugarea unui nou reprezentant, modificarea datelor despre cei existenţi, ştergerea unui reprezentant. Şi aici avem operaţiunea de căutare cu ajutorul căreia vom căuta un anumit reprezentant în baza de date. La operaţiunea de adăugare se vor activa două butoane cu ajutorul cărora se va valida înregistrarea nouă sau va fi anulată. Cu ajutorul butonului revenire se revine la meniul anterior.

-         FrmInfo conţine 5 butoane din care sunt deschise alte două formuri în care se fac operaţiuni asupra tabelelor din baza de date. Astfel primele trei butoane deschid tabela Facturi în care se fac modificări asupra acesteia. La apăsarea butonului afişare se va deschide tabela liniifacturi în care se vor introduce noi facturi.

-         FrmModificări este un form care conţine date din două tabele diferite. Datele care sunt introduse în acest form vor actualiza două tabele: tabela Facturi şi tabela Liniifacturi. La introducerea datelor în tabela Facturi, în câmpul Marcareprezentant se adaugă automat ultimul reprezentant +1. În tabela Liniifacturi în câmpul Total linie s-a făcut o casetă text în care este calculat totalul liniei prin înmulţirea dintre câmpurile bucăţi şi preţ unitar. Data facturii se poate introduce din grupul de butoane radio. Aici sunt două opţiuni privind data: data curentă a sistemului sau introducerea unei anumite date.

-         FrmFacturi afişează datele din două tabele: Facturi şi Liniifacturi. La alegerea unui număr de factură vor fi afişate datele din cele două tabele. Datele din tabela facturi sunt afişate în căsuţe text, iar cele din tabela Liniifacturi într-un grid. La sfârşit este un câmp tip etichetă în care este calculat totalul facturii respective.

Proiectul conţine şi două rapoarte: unul simplu realizat pe baza tabelei Produse şi unul complex realizat pe baza datelor din două tabele: Facturi şi Liniifacturi.