Capitolul 1. sisteme grafice

1.1  Clasificare, aplicații, standarde

1.2 Echipamente și arhitecturi ale sitemelor grafice

1.2.1       Echipamente cu imprimare permanente

1.2.2     Tehnologii pentru imprimarea permanent

1.2.3     1`.2.3. Dispozitive de afișare cu caracter temporar

 Dispozitivele de afișare cu tub catodic (CRT)

Principiul constructiv al tubului cinescop color

Display cu cristale lichide

            Dispozitivele de intrare ale sistemelor grafice

            Arhitecturi ale sistemelor grafice evoluate

 

Capitolul 2. Transformări grafice bidimensionale

2.1. Transformări geometrice

2.1.1 Translația

2.1.2 Scalarea

                    - Scalarea față de origine

        - Scalarea față de un punct oarecare din plan

                     - Rotația față de origine

                    - Rotația față de un punct oarecare din plan

2.1.4 Compunerea trasformărilor

 2.1.5 Coordonate omogene

 

capitolul 3. Redarea luminii și a umbrelor

3.1 Proprietățile luminii. Modelele de culoare

            3.1.1 Modelul RGB (Red, Green, Blue

3.1.2 Modelul CMY (Cyan, Magenta, Yellow)

3.1.3 Modelul YIQ

             3.1.4 Modelul HSV (Hue, Saturation, Value)

 

Capitolul 4. Texturi

4.2 Generarea de texturi prin metoda fractală

4.2.1 Noțiunea de fractal