Capitolul 1.
sisteme grafice
1.1
Clasificare, aplicații, standarde
1.2
Echipamente
și arhitecturi ale sitemelor grafice
1.2.1
Echipamente cu imprimare permanente
1.2.2
Tehnologii
pentru imprimarea permanent
1.2.3
1`.2.3.
Dispozitive de afișare cu caracter temporar
Dispozitivele de afișare cu tub catodic (CRT)
Principiul
constructiv al tubului cinescop color
Display
cu cristale lichide
Dispozitivele de
intrare ale sistemelor grafice
Arhitecturi ale
sistemelor grafice evoluate
Capitolul
2. Transformări grafice bidimensionale
2.1.
Transformări geometrice
2.1.1 Translația
2.1.2 Scalarea
-
Scalarea față de origine
- Scalarea față
de un punct oarecare din plan
-
Rotația față de origine
-
Rotația față de un punct oarecare din plan
2.1.4 Compunerea
trasformărilor
2.1.5 Coordonate omogene
capitolul
3. Redarea luminii și a umbrelor
3.1
Proprietățile luminii. Modelele de culoare
3.1.1 Modelul
RGB (Red, Green, Blue
3.1.2 Modelul CMY (Cyan, Magenta,
Yellow)
3.1.3
Modelul YIQ
3.1.4
Modelul HSV (Hue, Saturation, Value)
Capitolul
4. Texturi
4.2
Generarea de texturi prin metoda fractală
4.2.1
Noțiunea de fractal