REZUMATUL INTRODUCTIV Proiectul "Mercedes Sportcoupe" este structurat pe urmatoarele capitole:

Cap.1. Evaluarea mediului de marketing al firmei Evaluarea mediului de marketing reflecta rezultatele obtinute de compania Daimler-Chrysler, avindu-se in vedere cele doua componente de baza ale acesteia: mediul intern si mediul extern. Mediul extern sau mediul de marketing are doua componente:

1. Macromediul extern format din: - furnizorii de factori de productie - intermediarii - clientela - firmele concurente

2. Macromediul extern cuprinde: - mediul tehnologic - mediul economic - mediul politico-juridic Cunoscind principalele elemente ale mediului in care-si desfasoara activitatea " Daimler-Chrysler" va adopta cele mai potrivite metode de marketing

Cap. 2 Piata Piata reprezinta locul spre care sint orientate domeniile de referinta , obiectivele si actiunile marketingului. Piata tinta a automobilelor Daimler-Chrysler este in general cea a automobilelor de lux.Cu toate acestea Mercedes Sportcoupe vine pe piata romaneasca cu un raport excelent pret- calitate. Doua categorii de piete de referinta intereseaza in mod special: piata produsului si piata intreprinderii. In practica de marketing segmentarea pietii are la baza urmatoarele criterii: - criterii geografice - criterii sociodemografice - criterii psihologice - criterii bazate pe comportamentul consumatorilor - criterii economice

Cap. 3 Produsul In acest capitol este descris produsul din punct de vedere al numelui marcii si prin prisma nivelurilor ierarhice ale produsului . Este prezentata o clasificare a produselor din perspectiva marketingului . Este facuta o analiza succinta a ciclului de viata al produsului avind in vedere ca Mercedes Sportcoupe se afla in faza de lansare, la care se aduga o harta a prezentarii.

Cap. 4 Pretul Pentru determinarea pretului trebuie sa avem in vedere urmatorii factori: -cererea -costul -ciclul de viata al produsului -concurenta In acest capitol se analizeaza si obiectivele urmarite prin poltica de pret, strategiile de pret elaborate precum si adaptarile temporare folosite pentru revigorarea vanzarilor.

Cap.5 Promovarea Formele de promovare folosite se refera la reclama si publicitate, promovarea vanzarilor si relatiile publice. Fiecare din aceste forme a fost adoptata la produsul Mercedes Sportcoupe, urmarindu-se obiective precise.Cel mai important obiectiv al promovarii este dat de creaea unei noi identitati a marcii.

Cap.6 Distributia Acest capitol trateaza raspunsul la intrebarea "Unde se cumpara produsul?", mregand pana la studierea canalelor de distributie care se potrivesc cel mai bine produsului, modalitatea in care se va realiza distributia fizica, precum si strategiile de acoperire a pietei autoturismelor in modul cel mai favorabil pentru compania Daimler-Chrysler.