1.1 Scurt istoric
1.2 Obiectul de activitate
1.3 Organizarea şi particularităţile proceselor economice ce au loc la SC BAHUS SA
1.3.1. Amplasamentul societăţii comerciale şi a centrelor de vinificaţie
1.3.2. Clădiri şi construcţii speciale
1.3.3. Echipamente de depozitare, producţie şi transport
1.3.4. Tehnologii de producţie
1.4. Pieţe de aprovizionare şi desfacere ale unităţii
1.4.1. Nomenclatorul de produse şi servicii
1.4.2. Contextul competiţional
1.4.2.1 Competiţia
1.4.3 Contextul competiţional
1.4.3. Definirea pieţei pe care acţionează societatea
1.4.4.1 Piaţa internă
1.4.4.2 Piaţa externă
1.5 Structura organizatorică şi managementul societăţii
1.6. Organizarea activităţii financiar – contabilă şi atribuţiile compartimentelor pe această linie
1.6.1. Organizarea şi atribuţiile compartimentului financiar - contabil
1.6.2. Utilizatorii informaţiilor financiar contabile
CAPITOLUL 2
CONCEPTUL DE CAPITAL ŞI FORMELE SALE
2.1. Circuitul capitalului societăţilor comerciale
2.2. Modalităţi de constituire a capitalurilor întreprinderii
2.3. Capitalurile propii
2.4.Capitalurile împrumutate
CAPITOLUL 3
CĂI DE CREŞTERE A CAPITALULUI SOCIAL
3.1. Condiţii generale de mărire a capitalului social
3.2. Metode de majorare a capitalului social
3.2.1. Aporturi în numerar
3.2.2. Aporturi în natură
3.2.3. Încorporarea rezervelor, a diferenţelor din reevaluarea patrimoniului sau a altor resurse determinate
3.2.3.1. Încorporarea rezervelor
3.2.3.2. Încorporarea diferenţelor din reevaluarea patrimoniului
3.2.3.3. Încorporarea altor resurse determinate
3.2.4. Conversiunea datoriilor societăţii inclusiv a obligaţiunilor în acţiuni
3.2.5. Conversia părţilor de fondator şi plata dividendelor în acţiuni
CAPITOLUL 4
COSTUL CAPITALURILOR
4.1. Conceptul de cost al capitalului
4.2. Costul capitalurilor proprii
4.3. Costul capitalurilor împrumutate. Studiu de fezabilitate la SC BAHUS SA
4.4 Costul aportului de capital
LUCRAREA ARE 78 DE PAGINI!!!