REZUMATUL INTRODUCTIV

 

 

 

Proiectul “Dacia SupeRNova” este structurat pe urmatoarele capitole:

Cap.1. Evaluarea mediului de marketing al firmei

Evaluarea mediului de marketing reflecta rezultatele obtinute de Dacia Group Renault, avindu-se in vedere cele doua componente de baza ale acesteia: mediul intern si mediul extern.

Mediul extern sau mediul de marketing are doua componente:

1.     Macromediul extern format din:

-         furnizorii de factori de productie

-         intermediarii

-         clientela

-         firmele concurente

2.     Macromediul extern cuprinde:

-         mediul tehnologic

-         mediul economic

-         mediul politico-juridic

Cunoscind principalele elemente ale mediului in care-si desfasoara activitatea “ dacia Group Renault” va adopta cele mai potrivite metode de marketing

 

         Cap. 2 Piata

         Piata reprezinta locul spre care sint orientate domeniile de referinta , obiectivele si actiunile marketingului. Piata tinta a automobilelor Dacia SupeRNova o reprezinta piata romaneasca , insa pe viitor se urmareste extinderea si pe plan european.

         Doua categorii de piete de referinta intereseaza in mod special: piata produsului si paita intreprinderii. Romanii prefera automobilele Dacia SupeRNova deoarece sint moderne, de calitate , la preturi accesibile si usor de intretinut.

         In practica de marketing segmentarea pietii are la baza urmatoarele criterii:

         -     criterii geografice

-         criterii sociodemografice

-         criterii psihologice

-         criterii bazate pe comportamentul consumatorilor

-         criterii economice

Cap. 3 Produsul

In acest capitol este descris produsul din punct de vedere al numelui marcii si prin prisma nivelurilor ierarhice ale produsului . Este prezentata o clasificare a produselor din perspectiva marketingului . Este facuta o analiza succinta a ciclului de viata al produsului avind in vedere ca Dacia SupeRNova se afla in faza de lansare, la cre se aduga o harta a prezentarii

 

Cap. 4 Pretul

Pentru determinarea pretului trebuie sa avem in vedere urmatorii factori:

-cererea

-costul

-ciclul de viata al produsului

-concurenta

In acest capitol se analizeaza si obiectivele urmarite prin poltica de pret, strategiile de pret elaborate precum si adaptarile temporare folosite pentru revigorarea vanzarilor.

 

         Cap.5 Promovarea

Formele de promovare folosite se refera la reclama si publicitate, promovarea vanzarilor si relatiile publice. Fiecare din aceste forme a fost adoptata la produsul Dacia SpeRNova , urmarindu-se obiective precise.Cel mai important obiectiv al promovarii este dat de creaea unei noi identitati a marcii.

 

         Cap.6 Distributia

Acest capitol trateaza raspunsul la intrebarea “Unde se cumpara produsul?”, mregand pana la studierea canalelor de distributie care se potrivesc cel mai bine produsului Dacia SupeRNOva, modalitatea in cre seva realiza distributia fuzica, precum si strategiile de acoperire a pietei autoturismelor in modul cel mai favorabil pentru intreprinderea “Dacia groupe Renault”.
 

Proiectul are 40 de pagini!!!