Prezentare

Cap.1 ANALIZA PIEŢEI

În cadrul acesteia, este analizată piaţa produselor româneşti şi străine de parfumuri şi sunt prezentate caracteristicile pieţei ţintă pentru produsul de referinţă –parfumul cu feromoni- EROS.

Cap.2 POLITICA DE PRODUS

Cuprinde elemente privind atributele şi sistemul de susţinere al produsului, ce include: marca, emblema, ambalajul, eticheta; funcţiile produsului; portofoliu şi linia de produse; diferenţierea şi poziţionarea acestora.

Cap.3 POLITICA DE PREŢ

Include analiza factorilor care determină nivelul preţului, stabilirea strategiei de preţ urmărită şi nivelurile de preţ.

Cap.4 POLITICA DE PROMOVARE

Tratează obiectivul campaniei de reclamă auditoriul ţintă şi axul publicitar, alegerea vehiculelor pentru  expedierea mesajului către piaţa ţintă şi producerea mesajului.

Cap. 5 POLITICA DE DISTRIBUŢIE

În acest capitol este prezentată direcţia urmărită prin politica de distribuţie, alegerea tipului de distribuţie în funcţie de obiectivele stabilite.