CAPITOLUL I - FUNDAMENTE TEORETICE PRIVIND MARKETINGUL PRODUSULUI SI CERCE- TARILE DE MARKETING

1. Conceptul de marketing si aparitia lui in pratica economica pag.5

1.1 Esenta marketingului pag.5

1.2 Conditiile aparitiei marketingului pag.9

1.3 Locul marketingului in familia stiintelor economice si in structura organizatorica a firmei pag.11

1.3.1 Compartimentul de marketing in structura organizatorica a firmei producatoare pag.14

1.3.2 Structura interna a compartimentului de marketing pag.19

2. Strategia cercetarilor de marketing pag.21

2.1 Continutul cercetarilor pag.21

2.2 Obiectivele cercetarilor pag.26

2.2.1 Cunoasterea pozitiei intreprinderii si a produselor sale pe piata pag.26

2.2.2 Studierea consumului si a comportamentului consumatorului pag.27

2.2.3 Cercetarea produsului pag.30

2.2.4 Identificerea posibilitatilor de sporire a desfacerilor pag.33

2.3 Etapele cercetarilor de marketing pag.35

2.4 Cercetarile de marketing si previziunile tehnologice pag.37

2.5 Locul cercetarilor de marketing in preocuparile marketingului pag.39

CAPITOLUL II - STRATEGII ALE ACTIVITATII DE MARKETING IN CADRUL S.C. CASIAL S.A. DEVA

1. Organizarea si conducerea interfunctionala pag.43

2. Programele de marketing pag.45

2.1 Analiza eploratorie pag.48

2.2 Stabilirea obiectivelor programului de marketing pag.49

2.3 Elaborarea planului de actiuni pag.51

3. Mediul de marketing pag.53

4. Coordonatele politicii de marketing pag.59

5. Activitatea de piata a intreprinderii pag.63

CAPITOLUL III - IMAGINEA INTREPRINDERII IN CADRUL PIETEI

1. Aspecte teoretice privind imaginea pag.69

2. Publicitatea - nucleul politicii de comunicare a imaginii intrprinderii pag.73

3. Imaginea intreprinderii pag.75

CAPITOLUL IV - CARACTERISTICI ALE S.C. CASIAL S.A DEVA

1.Prezentarea intreprinderii. Localizare pag.77

1.1 Radiografia personala a intreprinderii pag.77

1.2 Resursele firmei pag.78

2. Oferta de produse pag.80

3. Investitii pag.81

4. Oportunitati si dificultati pag.83

CAPITOLUL V - CERCETAREA IMAGINII

1. Sondajul statistic - metoda de studiere a imaginii pag.84

2. Analiza imaginii pag.87

CONCLUZII SI PROPUNERI

ANEXE

BIBLIOGRAFIE